ikiz-annesi- Merhaba güzel anneler :) Bebeklerinizi banyodan sonra yağlıyor musunuz?Önereceğiniz bir marka var mı ?
Eternity ikiz-annesi- Yağ bildiğiö kadarıyla gözenek tıkadığı için losyon öneriyorlar. Ben bioderma abcderm in vücut sütünü kullanıyorum, çok memnunuz👍🏻
Efeefe52 ikiz-annesi- ben bebek yağı kullanmıyorum ama internette takip ettiğim bir anne var ona doktoru yemediğimiz hiçbir şeyi bebeğimizin vücuduna sürmememiz gerektiğini söylemiş ve o zeytin sütü kullanıyormuş çok da memnunmuş Trendyol da satılıyor bakabilirsiniz
Agg0207 ikiz-annesi- bebegim 16 aylık şuana kadar vücuduna sadece 2 kere losyon sürdüm bu zamana kadar asla yağ falan kullanmadım .bence buna gerek yok zaten eger kaliteli bir şampuan kullanıyorsan mesela ben mustela kuru cilt için bebek şampuanı kullanıyorum losyona gerek kalmıyor. Zaten haftada 2-3 kere duş yapıyor bebekler birde sen duştan çıktıktan sonra temiz vücudunu yağlayınca rahat edebiliyor musun mesela kıyafetlerini giydiginde ben asla kendimi temiz ve rahat hissetmiyorum yag tabakasıyla 😂🤷🏼♀️
Deletedmom311 Efeefe52 bazıları da abartıyor ya bi arkadaşm çok hassas yetştrdi ve hep hassas gdiyor hep bi sorun çkyor , ıçerk temz olsn yeterli ,tabi herkesn kendi bilecegi iş yine de 😊
Mihrii Hakiki zeytin yağı ile masaj yapıyorum tüm vücuduna , zeytinyağı alerji yayın yapmıştı ilk zamanlar sonra birazcık kızdırıp tavada sonra soğuduktan sonra sürmeye devam ettim alerji durumuda gitti kesinlikle tavsiye ederim en güzeli en doğalı
ikiz-annesi- Mihrii Bende banyodan önce hakiki zeytinyağıyla yağlıyorum oda Çok iyi gerçekten 👍🏻 Birde banyo sonrası için düşündüm bakalım 😊
ikiz-annesi- Deletedmom311 Tabii öyle her anne kendi çocuğu için en iyisini bilir bizimki sadece öneri 😊
Efeefe52 Deletedmom311 öyle tabiki. Ben her zaman sakınan göze çöp batar mantığındayım orta halli bir şekilde ilerliyorum
Sanemsoz Agg0207 kesinlikle katılıyorum zaten mis gibi yıkıyoruz aşırı kuru bir cildi yoksa niye yağlayıp ballayalım ki:) minicik tazecik beden kıyamıyorum ben gözeneklerini tıkamaya
Deletedmom283 ikiz-annesi- Mustela normal ciltler icin bebek yağı ve eczaneden bebekler için badem yağı aldım onunla ile arada masaj yapiyorum 🧴