Beyza5151 öncelikle benişini sağlıkla büyür inşallah aynı zamanlarda bende aynı üzüntüleri telaşları yaşıyordum 3.haftadan itibaren bebişlerin gazı başlar maalesef ve uyumakta zorlanırlar bu sebeple rahat rahat uyuşamazlar her emzirmeden sonra yada nasıl besliyorsan gazını kesinlikle çıkar karnını sağdan sola saat yönünde ovup ayaklarını nazikçe karnına it gazını çıkar rahatlat Ozaman uyur inşallah birde doktoruna danış gaz damlası sap simplex nurse harvey neyi öneriyor rahatlayan Bebek uyur sende kimyon koy yediğin herşeye