Umayduru imkaniniz var ise kamerali alin cok daha kullanisli, evde degilsek bile uzaktan baglanip izleyebiliyoruz telefondan..evde is yaparken, tv izlerken hep gozum uzerinde oluyor ustunu acti mi kipirdaniyor mu kontrol ediyorum..biz motorola kullaniyoruz cok memnunuz..