EymenTaham nazmiye şentürk de normal doğum yaptım.herkesin beklentisi hissi farklı oluyor doktorundan ben tecrübesine güvendiğim için gittim ona açıkcası yoksa çok memnun değildim muayenlerinden o yüzden 2 doktora gittim hatta🙈neriman çelik medicana hastanesinde muhteşem bir doktor bence 9 ay ikisine de gittim ama doğumumu nazmiye hanımda yaptım