dbm benim eşim hostes sürekli uçtuğu icin bebeğimiz de 2 aylıktı sizi riske atmak istemiyorum dedi bizi babamlara gonderdi sonra ucuslar iptal oldu evde kaldı oh be iyi bari dedik rahatladik evden çıkmaz sadece bir iki kere kasaba ve markete gitmişti ki maskeyi bile iki kat taktim demisti. Ama lanet olasi illet her yerde,bir sekilde buluyor. Göğsü cok agriyormus gece uyuyamamis,kizimizi gormek istedi aradim,ne yüzünde ışık var ne de sesi çıkıyo, kızına diller döken adam konuşamadı cok üzülüyorum gercekten bir an önce bitsin insallah hepimiz feraha kavusalim🤲 umarim sizlerde de bisey olmaz,önlemimizi alıyoruz ama yine de gelip bizi bulunca elimizden bir sey gelmiyor.