Tky58
[bilinmeyen] Valla ben de geçen beşik baktım ordan ama kargosu çok olur diye isteyemedim 🙄
Zhdsngz
[bilinmeyen] onlar ptt ile anlaşmalı sitesinde yazıyor kaça gelebileceği baktınız mi
Zhdsngz
[bilinmeyen] hatta bu birkaç gün ücretsiz
Joipt
[bilinmeyen] ben de sevmedim bir daha asla kullanmam hiçbir açıklama yapmadan iki kere gönderimi sildiler
Medinetass
[bilinmeyen] ben aldım birkaç kez ama aldığım şeyler hafifti ama şu an herşeyde kargo ücretsiz diye biliyorum
Medinetass
[bilinmeyen] pardon da nasıl dolandırılmış sen onay vermeden asla parayı karşı tarafa vermiyorlar kendi profilinden ödeme onayı veriyorsun
Medinetass
[bilinmeyen] orasını bilemem tabi de o dolandırıcılık olmuyo yanlız arkadaşınız gönül rızasıyla onay vermiş örnek veriyorum mahkemeye bile gitse kendi rızanla vermişsin derler yani ben bi sorun yaşamadım 👍🏻
Cnnckr
Acaba alıcı ürün eline ulaştıktan sonra onay vermezse nolur? Para askıda mı kalır satıcıya ulaşır mı? Bugün bir ürün sattım ben de ilk defa
Aysegulisaa54
[bilinmeyen] öyle bir imkan varmı bnde sallanır ana kucagı begendım güvenemedim
Aysegulisaa54
[bilinmeyen] çok teşekkür ederim canım alışveriş yaparım ozaman
Medinetass
[bilinmeyen] anladım yanlış okumuşum kusura bakma öyle bişey Yok yani gerçekten ürünleri de öyle eski püskü değik 5 veya 6 dan fazla alışveriş yaptım hepsinden memnun kaldım hem güzel hem hesaplı tavsiye ederim 👍🏻
Cancancan
[bilinmeyen] bugün mesaj geldi bana 14 aralık’a kadar tüm ürünlerde kargo ücretsizmiş. Ben ordan ana kucağı aldım. Parasını ödemiştik sonradan satıcı satmaktan vazgeçti. Öyle bir seçenek de varmış orda göndermedi. Benim param da geri yattı hesabıma.
Medinetass
[bilinmeyen] sitelere mesaj atıp bilgi alabilirsin özellikle çocuklu insanların kurtarıcısı bence burda açılan postlara bile yazabilirsin satacağın ürünlerini