merhabalar , bebeğim 5 ay 8 günlük. Gece uykusuna akşam saat 9 gibi geçiyoruz. Ve sabah 6 da uyanıyoruz. Fakat neredeyse bebeğim saat başı uyanıyor 😩 emzirip uyutuyorum, emzikle uyuyor devamında tam daldıktan sonda emziği çıkarıyor kendi zaten. Ek gıda vermedim hiç sadece anne sütündeyiz. Kilosu boyu maşallah iyi yani çişli bez sayısı da yeterli yani aç kaldığını düşünmüyorum. Ama bilemiyorum da aç mı yetmiyor mu? Ya da psikolojik alışkanlık mı oldu saat başı uyanması. Bi türlü çözemedim napacağımı şaşırdım. Park yatak aldım, yatağı var kendi ama ikisinde de uyumuyor sallanmak istiyor bizde çingene beşiği yaptık onda uyuyor ama yine saat başı uyanıyor emip devam ediyor. İlk bebeğim tecrübeli annelere sormak istiyorum ne yapmalıyım ? Geceleri en az 3 saat bile uyusa kesintisiz o bile yeter bana. Benim gibi böyle bi sorun yaşayan var mı? Neden böyle sebebini düşünüyorum bilemiyorum. Ek gıdaya 6.ay tam dolunca başlıcam. Ek gıdaya geçince mi düzelir ? Etrafındakilere soruyorum düzelmez ek gıdaya geçince diyen çok var. Yine uyanır diyorlar. Bi de mama vermedim hiç , vermeyi de düşünmüyorum direk ek gıdadan devam ediyim diyorum ama bilemiyorum zaman ne gösterir. Ne tavsiye edersiniz :( lütfen özellikle bu uykusuzluğuna ne çözüm üretebilirim lütfen yardım edin 😔