Canim ben bunu 2. Aydan 5. Aya kadar yasadim. Ama yilmamak lazim. Simdi 6 aylik memeye asik ama sut azaldi iyice. 2 ayliktan itibaren sutumu sagip biberonla veriyordum. Uykuluyken meme/mama veriyordum. Uykulari hep duzensizdi, hala da oyle devam. Bi gun 3 uyku yapiyor 45 dklik bi gun 2 uyku yapiyor 2 saatlik. Bazi aksamlar sabah 6ya kadar bir kez emmeye kalkiyor bazi aksamlar 7-8kez uyaniyor. Ben de ayni senin gibi heralde bi bizim bebek boyle diye dusunuyordum :(