bebegiminbesigicamdan 5 bucuk aylik bebegim var 2 saatte bir emiyo ağzından gazini cikarmak icin cok ugraşiyorum pat pat vur sıvazla cocukta yoruldu bende yoruldum kolay nasıl cikarabilirim cikarmasam sonra cok rahatsizlaniyo
Arasveannesi68 bebegiminbesigicamdan parmağını sırtında gezdir yuvarlaklar yaparak cıkarır ins kolayca canm
DogaLina bebegiminbesigicamdan dogumda hemşire bana belinin birqz yukarısından boynunun bittiği yere kadar bastırarak çekmeyi göstermişti. Avucunun ortasını çukur yap omuruliğe bastırma aşşapıdan yukarıya rahat cıkrtıyolar öyle.
Yorgunanne1 bebegiminbesigicamdan ben diizme yatırıyırm sırtına saat yönünde biraz bastırarak sıvazlıyorm hemen çıkarıyor
Defneyelin bebegiminbesigicamdan vallahi şuan aynı durumdayız. Katıla katıla ağlıyor saatlerdir. Belimi incitmişim süpürge yaparken eşim uğraşıyor şuan. Ama yok çok biriktirmiş. Aqulıne diye bir şurup vermişti doktor. O işe yarar diye yok daha kötü oldu,
FnurGokcan melisaninannesi ayy aynı şeyi soracaktım,benimki de 8 aylık ve gaz çıkartmaya devam. Kendi haline bırakınca sanki rahatlamıyormuş gibi