Havva_demir Arkadaşlar bebeğimi emzirince yüzünde kızarıklık oluşuyor vücuda da 15 dk sonra kendiliğinden gidiyor. Acaba başına gelen var mı acemi anne olduğum için birşey bilmiyorum
Yigidom Havva_demir benimde bebeğim 3 ay 12 günlük emzirince yüzününde bi kaç nokta gibi kızarıklık olup geçiyo , mukuslu kaka yapıo bazen yaparken aglıo bende bilmyrm niye böyle doktora götürmekte sıkıntı napıcaz bilmyrm ya