Eymenikonunannesi Merhaba arkadaşlar oglum 7 ay 14 günlük 6 aylıkken emmeyi bıraktı 2 aydır adet olmuyorum çevremdekiler hamile olabilirsin ondan bırakmıştır belki diyo test yapmaya korktum acıkcası böyle bişey basına gelen varmı 😔
dere-07 Eymenikonunannesi benimde oğlum bıraktı 6 aylıkken şuan 11e atlıcaz ilk bir yıl doğumdan sonra normal değil mi adet konusunda düzensizlik 🤔 hamile olsanız bir belirti olurdu vücudunuz da hiç mi yok sıkmayın canınızı
Cigdemino Hamile olma ihtimaliniz var mi peki? Emin değil misiniz? En iyisi test yapin kafanız rahat etsin böylesi daha beter. Ama bebeğizin hamile olduğunuz için emmeyi bırakacağıni sanmıyorum.
Eymenikonunannesi Cigdemino korunuyoruz fakat etrafımdakiler böyle bişey diyince içim içimi yedi malesef
Eymenikonunannesi dere-07 hiç bir belirtim yok adet sancıları gibi agrılarım oluyo bazen fakat kafaya taktığım içindir galiba
Cigdemino Eymenikonunannesi en iyisi test yapıp kafayi rahatlatmak o zaman. Bebislere belli olmuyor durduk yere de memeyi bırakıyorlar çünkü hatta anları anlarına uymuyor.