Cemrelif selam canım bende memelyn kullanıyorum. Bebeğim 2 ayını geçti ve onu bırakalı 1 hafta oldu. Çok faydasını gördüm. Balmumu olduğu için iyileştirici ve dezenfekte edici özelliğe sahip. Tek zor yanı, eğer göğsüne ilaç krem vs kullanıyosan balmumunu bozuyor. Silip takman gerekiyor. Ben ilaç sürdüğümde silikon kalkan taktm, ilaçszken balmumu taktım ve bisüre sonra ilaca ihtiyacım kalmadı. Gümüşler baya maliyetli. Memelyn i 35 liraya aldım. Öncesinde bunu deneyebilirsn