Bebeğime günde 3 farklı damla veriyorum d vitamini prebiyotik ve gaz ilacı. Bi kaç gündür bebeğimin hırıltısı vardı dün cok arttı bugün doktora gittim oda Mide için motilium. Nefes ve hırıltı için bi şurup ve antibiyotik verdi toplam 6 ilacı oldu cok degil mi hangisini verecegimi şaşırıyorm