Arkadaşlar Merhaba.Dün aile hekimliğinde bebeğimin 1.5 yaş aşısını yaptırdım.Gece ateşlendi zaten kollarının üzerine de dönemedi sıkıntı yaşadı acısından.Bugün öğlenden itibaren takipli ateş düşürücü veriyorum ve duşa sokuyorum.Ateşi 38.6 oluyor dolven verip duşa girdikten sonra 37.6 ya düşüyor sonra 4 saate kadar tekrar 38i geçiyor.Geçtiği içinde yarım saatte bir ılık sudan geçiriyorum.Sol kolunda iğne yeri hafif kızarmış sanırım o zorladı bizi.Normal karşılıyorum Ama yinede düşmeyen ateş olunca aklıma corona gelmiyor değil😢Ne olur zamanında aşı yaptırıp böyle ateşi olan arkadaş varsa yazabilir mi?İçimin rahatlaması lazım lütfen😞