22 gün önce doğum yaptım. 2 gündür ameliyat yerimde küçük bir yerde akıntı var, kokulu bi akıntı. Doktora gitmeli miyim önemli bir durum mu, başına gelen varsa doktora gidince ne yaşadınız tekrardan dikilmesi falan mı söz konusu oluyor bilgisizim🙈 Hastaneye gitmeden bir çözümü varsa nedir 😊