Biricik17 Merhaba anneler ek gıdaya geçiş yaptık 5 ay 5 günlüğüz suan tadım olarak gidiyoruz bir iki çorba kaşığı kadar. Sorum sudur ki ek gıdaya başlanan veya başlayan anneler kaç saatte bir mama veriyorsunuz?
Deletedmom70 Biricik17 merhaba kizim 7ay 22 günlük onden mama icip 1 saat sonra ek gida alıyor her ogun arasında totelde 2 saat bazen 2.5 sat oluyor