Mrsxscape geçicek emin olun. Insan geçmez zannediyor bu zamanlarda. Biz de cok cektik. Kac gaz damlası degistirdim. 2.ayina gectiginde azalacak diyorlardı , girdik aksine arttı , 1 hafta ne cektik . Dedim bizi kandiriyorlar. Bu cumartesi nasipse 3 aylik olacak oğlum , gerçekten azaldı . Evet hala var bitmedi ama o çıldırtacak derece de değil. Insanin ici aciyor uykusunda ķıpkırmızı kaldiklarinda. Çaresiz olmak çok zor. Zor olsada sabredin. Bir çok bebek bunu yaşıyor. Yaşamayan çok az. Oglumun ıkınmaktan göbek fıtıgı var mesela. Çok şükür şu iki haftadır azalınca ıkınması o da geçmeye başladı.