Eymeninannesii1 Eltimle aram iyidir çok sık görüşemesekte yakın otururuz ama fazla sıkı fıkı değilizdir belki bu iyi oluyordur Yanyana geldiğimizde gayet iyi anlaşırız konuşuruz herkesin kendi hayat koşuşturmacası var sonuçta yaşlarımızda aynı hemen hemen ondan mı bilmem yeri geldi kayınvalideyi de çekiştirmişizdir pek iyi bir şey yapmamış olsakta 😅