Sude_123 Merhabalar,çocuğum mayısın 3de aşısı var doktor gününün aşılmamı gerek bi aşı dedi benim yaşım 19 çocuğum zaten 2aylık olucak o zaman sokağa çıkma yasağımız var bunu nereye bildirmem lazım çıkabilmem için ?
Prensesannesiii26 Sude_123 asi hastane ve acil ihtiyaclarda çıkabilir canım acil ihtiyaç dışı yasak adını vurduruo evine donebilirsin hemen sıkıntı olacağını sanmıyorum şayet ki yolda polis bekçi cevirirse durumu izah edersen zaten kimse bişey demez 🤗