Arkadaşlar merhaba 3 gündür oğlum emiyor ama doymuyor yani bırakıyor geri ağlıyor veriyorum çekiyo bağırıyo ağlıyo. sütüm de azalma oldu hissediyorum. Yavrum da aç kalsın istemiyorum. Bu zamana kadar hiç mama almadı biberon da tutmuyor ne yaparım bilmiyorum ama mama olarak tavsiyeleriniz nedir hiçbir fikrim yok çünkü