YankiArin Kızlar oğlum ile balkondaydık ilk defa ezan okunurken şahit oldu dudaklarını büze büze ağlamaklı oldu . Var mı bunun bir anlamı? Yada sizin bebeklerde de oldu mu böyle hiç ?
Zumraa12 YankiArin valla bende hep merak etmişimdir kızımda ilk duyduğunda aynı tepkiyi verdi bende duygulandım ağladım 😂
Si_se_ta_be YankiArin Şeş tonu farklı gelmiş hergün aynı sesleri duya duya ezan sesi değişik gelmiş bnde bi kez.bebegime şarkı söylerken bigün farklı bir.tonda.soylemistim çök ağladı korktu.
YankiArin Kubraegit1 aksine yüksek değildi cami uzakta bize çok kısık gelir sesi bize. Acaba duygusal olarak mı ağladı
YankiArin Zumraa12 beni tek korkutan şey ağlaması değil de hani ezan ya ne bileyim acaba dini olarak ters bişey mi oldu vs vs anladınız mı bilmiyorum demek istediğimi ağzıma da almak istemiyorum pek
Zumraa12 YankiArin yok canım başka bişey düşünme melek onlar belki etkilenmişler yada dedikleri gibi korkmuş olabilirler ben bebeklerde mantık aramıyorum artık çok farklılar 😂
25634700 Bende bebeğime kuranı kerm dinletirken ağladığına çokça şahit oldum. Sebebini melek oldukları için manen manasını bilmesine yordum