Merhaba, bebegim ezelden beri istahsiz, 4.ayda emmeyi ve devam mamasi icmeyi birakti. O zamandan beri sadece ek gida aliyor ama pespese dis de cikartiyor. Genel olarak puturlu sevmiyor ve eline vererek alistirmaya calisiyorum. Bu ara son modamiz agzina aliyor gayet guzel her seyi ama sonra eliyle hepsini cikartiyor yutmak zor geliyor basliyor aglamaya. Zaten kasikla da isteksiz muhallebi bile 3,4 kasiktan sonra kilitliyor agzini. Ama donemsel degil surekli bu sekilde. Basina gelen var mi? Bu agizdan cikartma kotu oldu.