Bebegım 2 ay 23 günlük hem emziriyorum hem de ardından bıberonla sağdığım sütü veriyordum ama artık biberonu kesınlıkle almıyor ,emdıgıyle de doyduğunu sanmıyorum çünkü eskısı gibi emiyor daha güçlü Ya da daha uzun zaman emmiyor ,böyle bir problem yaşayan ve çözüm bulan var mı ?