Kizlar 11 aylik bebegim var emziriyorum son 2 haftadır 2 kere tansiyonum yükseldi 14 9 felan oldu acâba niye yükseliyor zorlandigim stres yaptığım icin mi oluyor ? Validem kesin altinda baska sebepler vardır diyor bi bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi ?