Emirkaan Hgcucuk biz birici dozu hastanede yaptırdık bilginiz varmı hastanede de aynı fiyatmı olucak çünkü aşıyı biz almadık hastaneden yaptılar
Adenisik Hgcucuk aaaa süpermiş ben ilk dozuna 220 tl vermiştim özel hastanede yaptirmistik onumzdeki ay ikinci doz alıcak umarim hala 70 tl olur
Zynpazra Glin89 canı. Benım kuzenım eczacı aşıyı getirmek için depoyu aradı tanıdık olduğu için aralık 18de %65indirme giriyo dediii bende onun için bekliyorum kesın bılgı
Sabriyeillke Bidaha hep 70lira mi yoksa ay cikana kadar mi eger oyleyse ben alayim dolaba koyayim bidaki ay cunku asimiz