Seymaaaaa ben de kim tüy alma işinden nefret ediyorum ve maalesef ki cok tüylü biriyim. Lazer epilasyona gitmeyi istiyordum ancak kucuk bir yerde yasıyorum şehir merkezine gidip gelmem hem maddi acıdan hem de zaman acısından bir de bebekle cok sorun olurdu artik bikmistim agdayla ugrasmaktan cunku iki hafta sonra tekrar uzamis oluyordu. Lumea prestige bri950 aldim iki ay once. Kol, bacak, koltuk altı, yuz, karin, ozel bölgede kullanıyorum 5 seans yaptim toplamda iki haftada bir. Seans aralıkların 6 haftaya cikti simdi. Asiri derecede memnunum ilk seansta bile tüylerin gec uzadığını farkettim simdi koltuk altında tek tük çıkıyor bacaklarimin kollarımında cogu cikmiyor. Biyik bölgesinde de çıkanlar var hala ancak gec uzuyorlar. Özel bölgede ust kısımlarda kalmadi ama hala alt ve iç kısımlarda var zamanla onlar da biter diye düşünüyorum ki zaten ilk 2 ay çok bir şey beklemeyin makineden deniyor. Ayrıca makinenin kablolu kullanımı var cok avantajlı cunku sarji hemen bitiyor. Kendi acımdan düşündüğümde herhalde yaptığım en mantıklı şeylerden biri bu aleti almak. Atis sayısı da oyle bir kac yilda bitmiyormuş. Kisacasi ben çok memnunum