Ayse6658- Bebeğim parmağını emiyor 3 gündür normal mi bu durum yaşayan var mi ? 4 Aylık bebeğim normal de elini emiyordu ama şimdi sadece başparmağını emiyor
0120 Ayse6658- benim kızım da üç parmağını sokuyo ağzına sanki parmaklarinda bal varmış gibi cork cork emiyor😂 sonra midesi bulanıyor öğürüyor ama vazgeçmiyor. Emzik veriyorum almıyor elini emmek hoşuna gidiyor sanırım pes ettim em kızım em afiyet bal şeker olsun diyorum 😆🤭
CatBoy Aydan beri emiyor 13 aylık şimdi. Uykusu geldiği zaman emiyor sadece doktoru müdahele etmemem gerektiğini zamanla bırakacağını söyledi
KaraninAnnesi Ayse6658- 😅😅😅 normal normal bende 8 yaşıma kadar emmişim 🤣 Hatta annem istemezdi sinir olurdu emdigimi görünce 😎 birşey yaptırmak için aileme kullandığım tek silahimdi almazsanız vermezseniz diye parmağımı emerdim 🤞🤣🤣😎
KaraninAnnesi Ayse6658- Bunu eşimle çok konuşur ailem hep dert yanarlar 🤣 Bazen evimde eşime de diyorum almazsan parmağımı emerim diyorum da yuhhh 33 yaşındaki kadın o yetmez hayatım ayak parmağını em diyor 🤣🤣😎🤞
Ayse6658- KaraninAnnesi hahaha oraya kadar uzanamam deseydin 😂 valla bi kaç gün oldu başıma geleli ilk çocuk olunca herşeye şüpheli yaklaşır oldum 😂
KaraninAnnesi Ayse6658- Kendimden örnek vereyim Parmak emen çocuklar zeki olurmuş diye biliyorum öyle duymuştum Yoksa bu zeka başka nerden alırdım 😅😅😅💪🏼
sokomel bizim 50 günlük. parmağı yakaladı mı emiyor, elini yumruk yapıp nerdeyse dördüncü parmağa kadar sokuyor öyle de emiyor.