Aysima_elif Arkadaslar bebegim 3 ay 19 gunluk ve kakasi 2 gunden beri çok sulu normalde 2 kere yapardı bugün 4_5 kere yaptı ve sulu sidefer kan damlası kullanmaya başladık o yapar mi ki
Cilek_kentli Aysima_elif Biz de 2 ay 21 günlük. Birkaç gündür bizim de yeşil Kakamiz var. Her emzirme sonrası genelde kakasını yapıyor. İshal olmuş gibi 🤷
Cilek_kentli Aysima_elif Ben olmaz diye biliyorum ama benim kızım da öyle ishal gibi canım. Nette ön sütü fazla aldığı için yazıyor ama burda okuduklarima göre alerji belirtisi de olabilirmis🤷 Doktora da gitmek istemiyor insan.