CananK
Merhaba kızlar, bebeğim 3aylık bu zamana kadar prima premium Care bezini kullandım. Beden arttıkça bez fiyatı pahalılaşıyor. Arkadaşım bana gelirken evy baby bezini getirmiş. Bu bezi kullanan var mı? Memnun musunuz? Ya da başka önerebileceğiniz bez markası var mı? Bir de minies güzel diyorlar.
Sevdaacar82
Bende prima kullanıyordum şimdi e bebeğin kendi markası baby & me kullanıyorum hem ıslak mendili i hemde bezini cok da memnunum bize hiç pişik yapmadı fiyatı da cok uygun 2,,paketr ekstra yüzde 30 indirimi var bence sende dene