ozgurkus bebeğim 3 aylık ben dün yaptırdım ilk dozunu doktora yaptırdım. İkinciyi 6. Ayı dolmadan yaptırın dedi. İsterseniz kendiniz de yapabilirsiniz dedi yaparken izleyin beni dedi. Kusmamasına dikkat edin bir de ağızdan yarım saat bir şey vermeyin dedi