ozgurkus Merhaba arkadaşlar, 3.ayda ilk dozu yapıldı bebeğime 5.ayda yapılacaktı 2.dozu fakat virüs sebebiyle acaba kendim mı alıp yapsam diye doktorunu aradım.Kendin yapma rotanın 2.dozu 8.aya kadar yapılıyor dedi bana.Sağlık odağındaki hemşire aradı bugün ona sordum bilgisi var mı diye o da 5.ayda yapılması gerekir dedi.Tabii doktoruma güvenmek istiyorum fakat internette 8.aya kadar yapıldığına dair bilgi göremiyorum açıkçası arada kaldım.Böyle benim gibi 2.dozu 6.ayında yada diğer aylarda yaptıran var mı ?
Sfynr ozgurkus bende yaptırcam ilk dozu ama virus nedenıyle cıkmak istemiyorum eczaneden alsam kendım versem evde olur mu acaba
ShrBakar ozgurkus benimde oğlum 3 aylık 1.doz rota aşısı yapılacak cuma günü, sağlık ocağındaki hemsire ile konuştum evde yapmayın sağlık ocağına getirin dedi içeri girmeseniz bile arabada siz tutarsınız ben yaparım dedi, belki öyle birşeyi kabul eder sizin hemsireniz
Cananberat ozgurkus . Canim ben 2 doz yaptırdim 2.ci dozuda 5.ci ayimizda yaptirdim bebegim suan 9 aylik carsamba gunu kızamık asimiz var 8.ci ayina kadar 2 doz tamamlanmasi gerekiyo diye biliyorum ben
Bizal ozgurkus merhaba. 5. Ayda benim kızım influenza oldu tam aşı zamanıydı. İyileşir iyileşmez aşısını yapmamız lazım demişti doktorum, bi hafta geçtikten sonra yaptırmıştık. Eğer ileri tarihte yapılabiliyor olsaydı bence bizimkini ertelerdi.
ozgurkus Sfynr doktoruna sordum kendin yapma dedi aslında ilk dozu yaparken gördüm sadece ağzına veriyor aşıyı.
Balder Sfynr aşıya karşı cocugun vercegı vucut tepkımesıne mudahale edemeyebılırsımız evet enjekte değil yapılışı farklı olabılır ama buda bir aşı vucuda giriş şekli farklı ama etkı ve tepkımeler aynı
cansukayra Ayda diye biliyorum ben kendim yaptım kusmayacak sadece başka bişey yokki agızdwn veriyorsun zaten hersey haZır halde çıkıyor içinden
ozgurkus cansukayra evet bende kendim yaparım dedim ısrarla kendin yapma diyor bana.8.aya kadar yapılıyor diyor 😒
ozgurkus Vctry17 geç mı kaldınız dedi size cidden ? Bu doktor bana niye 8.aya kadar yapılır diyor şüpheleniyorum artık
ozgurkus ShrBakar bizim hemşiremiz arabada yapılmasını kabul etmiyor maalesef.Bende yaparım aslında ama beb sadece doktorun söylediğine takildim cidden 8.aya kadar yapılıyor mu
ozgurkus Cananberat gerçekten mı? Ya içime kuşku düştü güvenmekte istiyorum doktorumuza ama internette aradım taradım bilgi bulamadım içim içimi yiyo.Bir de kendin yapma dedi bana şimdi yaparım doktorumuza gitmeye devam edicem aramızda güvensizlik oluşmasını da istemiyorum
Cananberat ozgurkus https://www.haberturk.com/bebege-rotavirus-asisi-yaptirilmali-mi-1775553 burdan bak canim 8.ci aya kadar yapilabilir yaziyo en altta doktoruna guven bence benim doktorumda oyle soylemisti
Busraszc Biz geçen gün kendimiz yaptık,hemşiremize söyledik kendiniz yapabilirsiniz dedi, çokta kolay zaten açken verirsin yavaş yavaş sıkarsın zaten şırınga şeklinde bi zorluğu yok , sadece eczaneden alındığı zaman bekletmeden hemen yapılması gerekiyor ☺️
Cananberat ozgurkus https://www.haberturk.com/bebege-rotavirus-asisi-yaptirilmali-mi-1775553 istersen burdan bakabilirsin burda yaziyo asi kartindada yazabilir ay ay asilar yaziyo
Mom0363 Ben virüsten önce yaptırmaya gittiğim de, hemşire evde kendiniz bile yapabilirsiniz çok basit dedi. Gerçekten de öyleymiş.. yani extra yaptıkları bişey yok. Şurup verir gibi. Az az verdi tadı zaten tatlı dedi. Benim kız da yalana yalana yuttu..
Cananberat ozgurkus canim ben 3.cu dozunu yaptırmadım doktorumda 3.cu dozunu söylemedi doktorumada cok guveniyorum bugune kadar ne dediyse yaptim ve pisman olmadim
Deletedmom292 ozgurkus ilk dozunu daha geçen gün kendim yaptım. ikinci dozunu 5. Ayda yine kendim yapacağım. Rotarix aldım yine rotarix olması gerekiyormuş. Çok basit zaten boy kilo baş ölçümlerini de kendim yapıp hemşireye bilgi verdim. Bence kendiniz yapın bende araştırdım hep 5. Ay son doz demiş doktorlar. Bizim doktorumuz yap sen dedi😊 video izledim zaten içeriğinde de uygulama şekli var.
ozgurkus Deletedmom292 benimde araştırmalarım 5.Ay diyor ama doktorumuzun beni yanlış yönlendirmesi şuan çok kötü oldu yeni bir çocuk doktoru bulmak bu dönemde çok zor.
Ebrubkts ozgurkus bizim de doktorumuz 15.mayıs a ikinci dozu için getirin demişti bakalım o tarih geldiğinde nasıl yapacağız hiç hastaneye götürmek istemiyorum