Arkadaslar 3 aylik bebegim var . Emmeyi pek sevmiyo . Cok emen bebek degil . Zorla yata yata tıpışlaya tıpışlaya veriyrm . Sdc uykusunun arasinda aliyo onun haricinde isteyerek almiyo . Hele aksamlari hic almiyo huysuzlaniyo acaba aksama sütüm yetersizmi gelio . Anne sutu arttirici damla kullaniyomsnz hangisi iyi damlanın ??