Doğum yapalı 1 buçuk ay oldu. Sadece sabah kahvaltı ve akşam yemek yiyorum o kadar. Kayınvalidemlerle kalıyorum bir süreliğine. Odamız üst katta olduğu için ve ben de tüm gün odamda takıldığım için aşağı inmeye eriniyorum. Siz de eve abur cubur almayın o şekilde mecbur yiyemezsiniz🤭