Kızlar 13 aylık oğlumun pipisinde şişlik ve hafif kızarıklık var. Telefonla bi doktora danıştim kızarıklık için hametan önerdi onu kullanıyoruz sabah akşam iyi geldi biraz. Ama şişlik var sanki huzursuz ağrısı mı var bilmiyorum. Sünnet olucaktik tam malum durumlardan kaldı 😐 varmi başına gelen? Bir akıl verin bana