Kizlar merhaba dun ikinci ay asisini yaptirdik saglik ocaginda tartildik 4.800 gr olmus dogdugunda 2.800 dü sadece anne sütü alıyor sizce normal mi kilosu hala 2-3 saatte bir emziriyorum tüm gün onunla evde oldugumuzdan az ama sık emiyor sizce normal mi sizin bebisler kac kilo 😇