Lütfen yanlış anlamayın, mama problemi yaşadığınız için çözüm arıyorsunuz farkındayım ve eminim çok zor bir durumdur.. Sütünüz azaldıysa oruç tutmak sütünüzü tamamen etkileyebilir. Ki 3 ay ek gıda için çok çok erken daha bağırsak oluşumu tamamlanmadı. Mama da almıyorsa sütünüzün kalitesinin düşmesini göze almayın derim.. Doktorunuzla görüşseniz çok daha sağlıklı olur bebeğiniz çok küçük henüz