Elf_hamza Doğum yapalı 2 ay oldu kesik yerim kızarık kesik boyunca ve bazen acıyor kaşınıyor neden olabilir böyle olan varmı
miraninannesi18 Elf_hamza gecmeye basliyorsa kasinir derler ama blmiyrm canm bende sezeryan oldum 1 ay oldu henuz. Hafif agri var normal tenim gbi degil ara sira hafif hafif kasiniyor. Birde dikis yerlerinde his kaybi var hisstmiyrm hala