Dorukcummmmm Kızlar gittigidiyordan sipariş vermek istiyorum memnun musunuz ürünlerinden hizmetinden kargosundan iadesinden sizce versem pişman olur muyum ilk defa İnt den sipariş vericem
Elifliyam Dorukcummmmm ben hic memnun kalmadım aldığım ürünlerin kargo ucreti yoktu alisveris yaptigimda ödemeyi yaptim ürünlerim gelince hepsinden ayri ayri kargo ucreti aldilar sacma sapan biseydi yani