okaramann Merhaba anneler 48 günlük kızım var dalın şampuan kullanıyorum yaklaşık 1 aydır ancak kızımı banyo yaptırıyorum aynı günde hemen saçı yağlanıyo. Acaba şampuandan mi kullananlar da aynı sorunu yaşıyor mu.
miraninannesi18 okaramann bence sac yapisindan canm mustela kullaniyorum ben iki gun sonra yaglaniyor😁 normal mi bilemedim
cansukayra okaramann dalin ciltde kurulukda yapıyor mustela kullanıyorum ben dalin oğlumu egzama başlangıcı yaptı
Efeefe52 okaramann bende hipp kullanıyorum benim bebeğiminde yağlı gibi oluyor bence bebeklerimizden☺️
Kelesoglan Bebeğinizin çok saçı varsa hızlı büyüdüğü ve sürekli uyuduğu için yağlanıyor olması normal.Bizim oğlanın saçı yok mesela hiç yağlanmıyor😄
Zeyno111 okaramann Saç yapısıyla alakalı ama en iyisi Musteladır bende onu kullanıyorum memnunum Dalin önermem içeriği pek temiz değil
Tas67 okaramann ben giggles marka şampuan chico bebek yağı ve sabunu kullanıyorum herhangi bir yağlanma yapmıyor canım
Zeyno111 okaramann Erkekler pek anlamaz bu işlerden özellikle parfüm koku zaten bebeklere olmamalı çok kimyasal oluyor içinde
Zera okaramann Mustela kullaniyordum iki gune yaglaniyordu, Weleda diye bir sampuan almis esim cok cok memnunum uzun zamandir onu kullaniyorum.