Alyase Benim bebeğim de 2 aylık, emme süresi bir anda 5 dakikaya, kaka sayısı günde 1-2ye düşünce çok paniklemiştim. Ama bez ve kilo takibiyle gayet güzel doyduğunu anladım. Günde 5 6 bez dolu dolu çiş yapıyorsa doyuyormuş..
Çiş kakalarını unutmayım diye yazdim takip yaparken. Benimki doymamışsa memeden ayrıldığında çığlık çığlığa ağlıyor 😂 Onun haricinde uykudan ya da gazdan da mızırdanabiliyor. Doğrudan mama vermeden önce birkaç gün bez takibi yapın derim çünkü doyma huyları olmuyor.. Her bebek kendine özgü zamanla alışacağız iyice 🙏