Aysimaahmet Kızlar bebeğime oda yapiyoruz yatak alıcam kullandığınız memnun kaldığınız marka Var mı çok rahat olsun istiyorum bu arada eşim kendi yapıyor ahşaptan çatılı ev gibi onun içine alicam
Seymagirgin Aysimaahmet ben ıkeada yatak buldum onu alıcam cok uzun zamandır arastırıyorum yerden yaptırmayın ama cok toz topluyo montessori gibi.Çok şanslısınız ne güzel istediğiniz modelinyaptırabılırsınız🙏
Zeyzey2019_ Aysimaahmet işbir yatak. Bebek yatakları var kızım her ne kadar beşiğinde son öyle çok uyumasa da çok konforlu.
Aydanur24 Aysimaahmet annemlere İspir aldım ben Türkiye de kendisine ait sünger fabrikası olan tek marka kendisi ve bizimkiler çok memnun . Yataş alanlar memnun degil bizimkilerden fikir olsun
Birkoalaanasi Oda yaptığımız zaman çok geniş ahşap renk çatılı yaptıracağım çok beğeniyorum 🌸 Mobilyasını da aynı tonda ahşap alacağım,hayaller dualara emanet
Aysimaahmet Birkoalaanasi ben öyle yapıyorum büyük çatılı ahşap rabbim gönlüne göre versin canım insallah istediğin gibi yaparsın
Birkoalaanasi Aysimaahmet çok güzel bir oda planladım kafamda duvar kağıdı, çerçeveler, kitaplık felan 🌸🌸🌸
Aysimaahmet Deletedmom41 sizde mi ahcap çatılı olandan sipariş verdiniz fotoğraf ata bilirmisiniz ben atamiyorum😁
Aysimaahmet Seymagirgin sizde yaptirirsiniz insallah istediginizi yavrularımız herşeyin en iyisine layık
Zzzehra___ Seymagirgin merhaba çok uzun zaman önce yazmışsınız ama yatağı aldınız mı ? Uzayabilen yatak mı ? Memnun musunuz aldıysanız ? Şimdiden teşekkürler 🌸
Seymagirgin Zzzehra___ merhaba uzayan yatak almadm cok istiyordum ama cok kullanıslı degıl dediler bilmiyorum ben direk beşik aldım snıglar model büyük oglum onda büyüdü simdi kücüğü büyütüyorum cok saglam ama uzayan yatakları bence arastırın görüntüsü daha hoş duruyor beşikleri sonucta 4yasa kadar anca kullanıyoruz