Travel sistem bebek arabası pişmanlıktır. Çok ağır, kullanışsız, hantal.
Arabanın arka koltuğunda puseti, bagajda devamı duruyor. Arabaya sığmıyoruz.
Asansör yok ve 5. Katta oturuyorum kesinlikle işkence..
Beneto marka almıştım şu virüs olayı bitsin satacağım baston alacağım daha kolay kullanımlı 🥀