Ozgemrem46 slikon ucunu bende 3 ay kullandım sonra kendim bıraktm çenesi güçlenince tuttu ve o tuttukca da ucum cıktı ama sadece biri digerinn cok kuck ama yne de emebliyo zaten o kahverengi kısmı agzına alrsa gaz skntısı da kalmaz tek ucunu almaması lazm. Ve malesef slikon uc da cok gaz yapıyo canm bende sonradan kesfettm bnu aradan bazen hava alıyo biberon gibi bişey oluyo malesef ne kdr cıkarsan da ben bebegm her gaz cıkrdıgnda 10-20 kez cıkarırdı ona ragmen aksama bidhaa gazlanırdı