Merhabalar güzel anneler biraz uzun olucak şimdiden kusura bakmayın, öncelikle 2,22 günlük bebeğim ilk göğsümü tutmadığı ıcın başlıkla emzirdim ve artık çok sıkılmıştım doktora gittikki hiç kılo almamış oğlum ve bana 1 hafta daha zaman verip deneyelim yoksa mama başlayalım dedi gittik 1 hafta sonra haftada 400 gram Almıs ve gayet iyi mamaya gerek duymuyorum dedi neyse yavaş yavaş herseyi oturtmaya karar verip cekıstıre çekiştire kendı göğsümü verdim zorlasa olsa tutturdum bası zaten yoktu halada yok 1 aydır emziriyorum ve çıkmıyor çok az çıktı ama göğsüm sarktı celıstırmekten ve kolumda emziremedim hic hep yastıgı koyup emzirdim oda büyük bir problem Benim in ama içsin yeterki herneyse sürekli ıkınıyordu bende sancı olanı zınco aldım rahatlasın diye ama aşırı ıkınıyordu uyuyamıyordu bile belki fikir verirsiniz sorum şu uzun oldu ama gece sürekli uyanıyor dalamıyor sürekli ağlıyor emzirmeye çalışıyorum kafasını cevırıyor meme rettimi anlamadım ki hiç sürekli sabah uyumak istiyor sabah 6 olduğu zaman uyuyor anlamadım sorun ne bana bir yardımcı olun açmı diyorum emmiyor gögsümü sıkıyorum geliyor, gaZı çok fazla alıyorum ama tam cıkmıyormu anlamış değilim su 2 gundurde sürekli çökelek tarzında kusuyor !! Sizce sorun ne üşüttümü ?