Elifduru24 Kızımı 4 aylık aşıya götürdük bize kan ilacı yazdılar ferrum kullanmaya başladım ama kızım huysuz hiç gülmüyo devamlı uyumak istiyo ilacı kullanmasam mı siz hangi ilacı kullanıyorsunuz?
Rayaas Birkoalaanasi Merhaba 🙂 kaç damla veriyorsunuz günde? Rahatsız ediyor mu bebeğinizi? Bende almak istiyorum ocean ☺️
Ebrubkts Elifduru24 sağlık ocağı bizede 4.ay aşını yaptıktan sonra Vegaferon verdi aç karnına 1kez 4 damla verin dedi ama burada okuduğum yorumlarda çok kabız yapıyormuş o yüzden iki üç kere verdim daha vermedim doktora soracağım bakım o ne önerecek