Yagizkus kıyamam ya inşallah toparlar bir an önce ek gıdaya geçmek için henüz cok erken ama tabı doktorunuzun vardır bir bildiği elbet sadece anne sütü ile besleniyorsa ek gıdaya gerek yok aslında. Biz henüz gecmedık acıkcası ne zman gecerız onuda bilmiyorum düzeltilmiş 5 aylık kronolojık olarakta 3 aylıgız doktorlar hangı zamanı baz alırlar hiç bir fikrim yok. Bizdede erken doğumdan kaynaklı cok sorunumuz oldu beyninde ve gözünde 1.evre kanama kalbınde delik böbregınde büyüme idrar yollarında taş şimdide anne sütüne alerjısı cıktı. Bizim kılomuz iyi ama sıkıntılarımız cok o yüzden cok takılmayın iyi olur inşallah🤲☺