Esmablbn Merhaba . Benim kızım 6 aylık ,ben tutacağım Rabbim nasip ederse . Ama sizinki çok çok küçük . Çünkü o aylarda çok sık emmek istiyorlar . Bir de biz mesela sabah 5.30 da yatıyoruz 🤣14.30 gibi uyanıyoruz ,17.00 de tekrar uyuyor ,19.00 gibi kalkıyor . Bu şekilde de 2 kere falan emiyor beni aralarda . Yani ben zorlanmayacağım inşallah bu şekilde ama siz bi öyle deneyin baktınız olmuyor sonra ödersiniz inşallah . 😇