Merhaba 32 haftalık erken doğum yaptım. Bebeğim şuan 24 günlük ve küvezde.( Eğer hamileliğim devam etseydi bugğn dha yrni 36. Haftaya girmiş olacaktım) şimdi sorum şu bebeğim doğduğundan beri ağzındaki hortum yoluyla besleniyordu. Bu hafta emmeyi öğretmeye çalışıyorlarmış biberonla veya şırıngayla deniyorlar. Ama henüz başaramıyormuş doktor başarırsa eve çıkarıcam artık dedi sizin tecrübelirniz nedir ne kdr süredd öğrenir sizce