sevgi91 bende nişan geldi sadece. Sancımı hiç hissetmedim, suyum da gelmedi. Doktoruma kontrol için gitmiştim, 4 cm açıklık var deyip yatış verdiler, meğerse sancım varmış. Sonrasında suni sancı verdiler, açıklık belirli bir raddeye ulaştığı zaman suni sancının da etkisi ile işler biraz zorlaştı. Epidural anestezi ile normal doğum yaptım. Yine olsa diye epidural yaparım sanırım.
Kısacası suyunuz gelmeyebilir ☺️ bende gelmedi, hastanede açtılar su gelmesi için