Merhaba kızlar bebeğim 3150 kg doğdu . Hastaneden çıktığımızda 3 kiloydu. Bugün 1 aylik kontrole gittik 3750 ölçtuk . Bana kilo alımı az geldi . Mama günde 60 yada 90 Cc olacak şekilde veriyordum . Son iki gündür sadece anne sütu emiyor . Kilo alımı mamaya rağmen çok az geldi . Sizin bebeklerinde durumlar nasıl :(